Happy Hellos!


My name is Anna and I'm a Pole living recently in Airdrie (near Calgary in Canada), hopeless in love with paper. Usually sitting in my studio between 8pm and midnight, if my energy lasts that long after another day with a toddler Jakob and a baby Lisa. I love to share my crafts with you, please be my guest!

Saturday 12 December 2009

Dekoracje swiateczne

Witam,

przedstawiam Wam oto dekoracje swiateczna, ktora wyczarowalam wczoraj w nocy. Troche mnie przerazaja tutejsze plastikowe (brr....) dekoracje i postanowilam zrobic na przekor cosik papierowego. Ciekawi mnie, jak by sie prezentowal inny, nieswiateczny kolor, jakis fiolet albo turkus..... To bedzie wyzwanie na nastepne nocki!
Mam tylko nadzieje, ze moj Synus i jego Tatus sie do tego nie dobiora.... Maik pokazuje Kubusiowi rozne tricki, musze chlopakom poprostu przypomniec, ze moje papierowe "cuda" moga podziwiac z bezpieczniej odleglosci.
Mozecie sobie wyobrazic jak sie swieca oczka Kubusiowi jak mnie odwiedza w moim "studio" (pozwolcie, ze tak nazwe moj kacik, marzenia nic nie kosztuja ;)

Taki maly update: Maik wraca dzis popoludniu. Yupppi!!!!!

Pozdrowienia z -10 stopniowej Olalli,

kANNAdyjka
Posted by Picasa

1 comment:

  1. Anno,
    cóż za majstersztyki - Meisterstücke - masterpieces!!!
    Dziękuję za tylko moją-Twoją kartkę - życzenia i czerwień dodadzą mi energii na cały kolejny rok :)

    Buziaki z podobnie mroźnej Wawy!
    A.

    ReplyDelete

I proudly designed for BEYOND THE DOOR SCRAP CHALLENGE

I proudly designed for ENMARC CRAFTS

Hoooray!!!

Top Mouse

I made it twice!!!

I made it twice!!!

I made it 3 times!!!

I made it 3 times!!!

I made it!!!!

I made it!!!!

I was mentioned on:

I was mentioned on: